sporttjejernasblogg

Alla inlägg den 5 april 2012

Här är min aabsolut favorit idrottare!! jag har allltid gillat henne hon är grym på friidrott jag har sätt upp till henne hela tiden och alltid drömt om att få bli som henne! varje gång man fick se henne tillexempel hoppa höjd hopp på tven så satt jag fast klistrad framför tven! pappa kunde inte få iväg mig någonstans när hon va på tven. min största önskan är att få träffa henne live om jag fick träffa två kändisar i världen alltså vilka som hellst så skulle jag vilja träffa carolina kluft och cristiano ronaldo 


carolina kluft är född den 2 februari 1983 i borås kommun hon är en svensk idrottare som har gjort sina största framgångar i grennen sjukamp hon e sjukt duktig ni borde kolla på hennes talang 

   här är en bild sen carro blev svensk mästare i sjukamp carolina har even räkordet i hela europa hon har 7032 poäng i sjukamp hon är hittils den yngsta friidrottaren som har tagit hem samtliga 5 guldmedaljer 2008 slutade hon immång kamp och siktar in sig på längdhopp och tresteg







       

love you carolina kluft 






Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards